onsdag, mars 17, 2010

How do you like your eggs in the morning?

- I like mine with a kiss.

Så galet trött och tärd jag är nu alltså. Trots att det har varit en rätt improduktiv dag är jag helt slut i kroppen och i bussen hem sov jag djupt för första gången på länge.
För övrigt blir det nog inte nå gym ikväll, jag måste ha frisk luft så jag satsar på en lång promenad istället. Very nice. Typ en promenad ut på byn in på konsum fram till godishyllan.. or not. Snart börjar ju det nyttiga livet åter igen, suck. Direkt efter att Malin, Elena och jag varit och fikat mitt födelsedagsfika ;)

Med tanke på det, på födelsedagsfika. Elin frågade idag när man skulle få fira mig. Hm, sa jag. Jag har inte ens tänkt i de banorna eftersom det varit mocks hit och mocks dit, samt 50års kalas hit och 50års kalas dit.
Kruxet är bara det att jag bor i Älvsbyn och om de nu finns människor som vill fira mig kanske Älvsbyn känns rätt tråkigt och dött? Jag vet inte, ska fundera på det. Kalas är ju alltid mysigt :) (Samt en superbra anledning till mer fikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!)

Nu ska jag dö i soffan med frukt och Grey's Anatomy. Hehe.

3 kommentarer:

Urban sa...

Ni får väl åka ner till Göteborg och fira? ;D

Frida sa...

jag har ett hus..fram till sommaren.. hah (a) och jag är siktigt sugen på att baka ;)

Elena sa...

- "I like mine with a kiss".
- "I like mine in the ass"

:)

fråga inte varför