fredag, mars 19, 2010

Owl city - Fireflies
Lars Winnerbäck - Vinter över ån
Phil Collins - father to son


I övrigt känner jag mig rätt munter as I speak. Faktiskt! Sådär munter in i själen, det är faktiskt väldigt få saker som stör just nu. Eller så tillåter jag mig själv att vara glad, for once. Jag är så bakåsträvande när det gäller mig själv hela tiden. Får skylla mig själv då.

Kanske är det för att mocks är över. Eller för att jag har så fina vänner. Kanske är det för att det är ljusare på dagarna eller för att jag sovit rätt mycket på sista tiden. Jag vet inte. Men man måste väl heller inte alltid ha en anledning?

2 kommentarer:

Marika sa...

Jag tycker att Fireflies är så rolig!!! Hittade du jackan från H&M?

Carro sa...

Vad bra! : D Att du är glad gör mig glad.

Vi måste planera tävlingsbilden omgående! Den ska skickas på fredag 26/3. Men Jag tar med mig skivomslagen till skolan på måndag så får vi prata där. Man får vara väldigt kreativ och jag har några idéer. Sen är du faktiskt en jävel med kameran. : D Kom inte och säg något annat! Detta kommer att bli awesome och du får CAS för det. Vilken dag har du tid att fota och fixa?

Regler:http://www.roskilde-festival.dk/frontpage/muse_uk/