torsdag, mars 11, 2010

Det här med mocks

Jag trodde allvarligt inte att det gick att få träningsvärk av att sitta stilla, men jofan, nog är det möjligt alltid. Hela den mittersta delen av min rygg skriker varje gång jag rör en muskel. Jag kan riktigt känna hur korta musklerna är och hur min rygg helst av allt vill sitta framåtböjd så som man gör under intensivt skrivande av prov.
Min nacke har även den tagit stryk och om jag skulle få för mig att böja på huvudet för att kolla in mina sockar skulle nacken bittert protestera. Musklerna känns korta och ihoptryckta lik en hockeypuck. Not nice.

Gjorde engelska, biologi, matte och ytterligare ett prov i biologi idag och efteråt var huvudet mitt fyllt av överkokade nudlar, oja. Som en seg slimeig gegga av mosiga slemmiga okryddade nudlar. Muumma.
Har iallafall diskuterat lite historia med den andre brodern som helt plötsligt dök upp från kontoret då jag satt och åt mat. Jag hade då varit hemma i ungefär en halvtimme och hade ingen jävla aning om att snubben kommit hem. Han i sin tur hade tydligen vart här nästan hela dagen. Jahaja. Trevligt dock. Vi är en familj på fem pers igen ;p

Mjaa. Det var väl allt. Nu ska jag äta mango och läsa lite historia. Sen ska jag se film ikväll, chilla med en ansiktsmask och somna tidigt. Imorgon äre fredag! :)

2 kommentarer:

Frida sa...

jag ska också äta mango ahahah var nyss nere på ica för att jag vart så extremt sugen på just det, mango ;)

Urban sa...

Låter roligt det där med mocks...
Hoppas det gick bra! Och film och ansiktsmask lät som en väldigt bra idé, tror jag ska sno den till imornkväll. :D