torsdag, mars 25, 2010

bananboll

Jag hade tänkt fota en massa idag då Carro, Elena, Malin och jag var och fikade. Dock glömde jag helt bort att ta fram kameran så dessvärre har jag inga bilder att bjuda på.
Det var iallafall väldigt trevligt, gott och dyrt (men lätt värt det!).

Det verkar ha löst sig med IA history källor också (peppar peppar ta i trä). Jag hoppas på det iallafall. Verkar som att jag hittat flera böcker som jag kan använda, så det blir att prata med biblioteksmänniskorna imorgon och se om de kan skaffa fram dem åt mig. Håll tummarna!
Jag skulle verkligen vilja skriva om det här.

För övrigt är jag helt galet trött nu. Precis som alla andra dagar i veckan. Påsklov känns nödvändigt efter mocks. (Och efter att vi fått tillbaka mocks-resultaten, bara det är ju ansträngande nog.. haha). Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Nu ska jag lägga ner detta onödiga bloggande.
Imorgon ska jag äntligen hämta ut telefonen igen! :)