måndag, mars 15, 2010

one

Inget av mocksen har gått vidare bra, har jag kommit fram till. Det jag trodde skulle gå okej gick åt självaste helvete, dessa var då psykologin och historian. Ja jag trodde att historian skulle gå okej, faktiskt, men nä. Och samma med psykologin. Fast då är det ju två prov kvar iofs.

Jag kan ändå inte låta bli att undra, tänk om detta inte är rätt för mig?

Jag pluggade ju ordentligt till historian, jag pluggade ordentligt till biologin. Men det funlar ju ändå inte. Nej, det här går inte, till sommarn blir det att plugga så in i helvete. Och inte bara matte. Nej, även psykologi, historia och biologi.
Så blir det.

2 kommentarer:

Marika sa...

Snälla människa, försvinn inte! Jag tror att IB passar dig utmärkt. Jag har också märkt att det inte har gått världsbäst för mig, men vi kommer att klara det galant nästa år! Då vet vi ju hur vi ska disponera tiden på mocksen och så kommer vi att ha hunnit repetera massor då! Och så har vi ju sommaren på oss nu. Så det kommer att gå bra. Oroa dig inte. =)

Elena sa...

tror inte det har gått sådär superbra för någon förutom kanske för carro typ :P oroa dig inte