måndag, mars 08, 2010

Egentligen skulle jag göra biologi nu, men det blev inte av.
Egentligen skulle Marika och jag göra historia idag, men det blev inte av.
Egentligen skulle jag jobba matte idag, men det blev inte av.

Och egentligen skulle jag skärpa mig som fan vad gäller mat såhär efter sportlovet men det blev uppenbarligen inte heller av, så nu sitter jag här och skäms och är arg om vartannat. Vill ha mer socker men samtidigt vill jag läxa upp mig själv. Vill försöka förstå matten men samtidigt orkar jag inte bry mig.
Mocks kan ta sig i rumpan!


I övrigt är det soligt och lagomt varmt ute, så jag borde inte klaga :)
Och ikväll ska jag äntligen få fara till gymmet igen, för första gången på länge.
yeye!

2 kommentarer:

Marika sa...

Ha ha! Men vi diskuterade ändå lite grand. ^^ Ja, men vi väntar på vår räddare. Ha ha! Så till sommaren! Då kommer vi att förstå matten. =)

Elena sa...

Det där med soligt och lagomt varmt var en lögn hurrudu. Kanske stämde en timme på morgonen men höll på att blåsa iväg till och från bussen. Var förvånad att jag inte flög iväg.