lördag, mars 13, 2010

regler:
1. ta fram din spell lista (spotify, iTunes ,mobilen osv) och sätt på första låten
2. byt till nästa låt efter varje fråga.
3. du MÅSTE skriva vilken låt det blir.






Min lista:

1. beskriv dig själv lite kort
Ulf Lundell - jag saknar dig

2.vad tycker du om hos killar?
Melissa Horn - med ena foten utanför

3. vad tycker du om hos tjejer
Melissa Horn - jag ska sakna dig imorgon

4. hur känner du dig idag?
Ulf Lundell - lär dig älska mörkret

5. vad är ditt motto?
Kent - pärlor
6. vad tycker dina vänner om dig?
Melissa Horn - säg ingenting till mig

7.vad tänker du ofta på?
Lars Winnerbäck - nån annan

8. vad tycker du om dina kompisar?
Lars Winnerbäck/Melissa Horn - som jag hade dig förut

9. din livs historia?
Lars Winnerbäck - dunkla rum

10. vad/vem vill du bli när du blir stor?
Ulf Lundell - den vassa eggen

11.vad kommer du dansa till på ditt bröllop?
Lisa Ekdahl - där ser du själv hur högt du når

12. vad kommer du sjunga/spela på skolavslutningen?
Melissa Horn - långa nätter

13. vad är du intreserad i?
Phil Collins - two worlds

14. din största hemlighet?
Ulf Lundell - aldrig nånsin din clown

15. vad skulle du vilja göra just nu?
Phil Collins - look through my eyes

16. vad känner du om du ser någon du älskar?
Lisa Ekdahl/Lars Winnerbäck - natten skyddar de älskande

17. vad tycker du om dina fröknar?
Miss Li - ba ba ba

18. vad ska du hitta på imorron?
Ulf Lundell - aldrig så ensam

Inga kommentarer: