onsdag, mars 10, 2010

familj vanilj

Faan vad sliten jag är idag. Såg mig just i spegeln. Ingen rolig syn.

Okej. Paper 1 i båd' svenska och engelska är över. Om det är något att fira vet jag inte, engelskan gick ju käpprätt åt fanders men ja, det är övning. Ett år kvar till allvaret! I övrigt är jag seg i kropp och huvud nu, 15minuters promenaden hem var längre än vanligt och jag missade precis snöovädret, det gillas!
Sen var ju planerna att göra matte ikväll, innan imorgon för att undivka ett riktigt uselt betyg men fail som jag är glömde jag boken @ school. Score!

För övrigt kan jag ju berätta om den lilla incidenten som hände eftersom jag inte tagit tjuren vid hornen och letat reda på min skåpnyckel: Båd' Elin och Frida hade hunnit fara när jag skrivit klart svenskan, så ryggsäck, jacka och busskort var icket tillgängligt för mig. Anita kom dock som räddaren i nöden, ringde vaktis och jag fick en svinstor tång, ett nytt lås samt ett nytt smeknamn (Älvsbyn, huh?) och allt var löst.
Så Frajda och Älin, jag har nya skåpnycklar till er imorgon. Hehe ;)

3 kommentarer:

Marika sa...

He he, inte så kul. Jag älskar den där texten. Det är Radiohead som gjort originalet. Coolt. Jag funderar på att härma dig och lägga ut den på min blogg. ^^

Marika sa...

Jo, förresten så är Johnny Depp med i videon till originallåten! Och jag snackar förresten om Creep, glömde säga det med märker jag.

Ordverifieringsordet: ablerbas. Det låter tyskt. Som typ kontrabas på tyska eller något. Ha ha. Nä, men det låter tyskt i a.f.

Elena sa...

Skönt att det ordnade sig. Blev lite orolig för dig