fredag, mars 05, 2010

Solen i ögonen

Igår var en helt fabulös artonårsdag, det måste jag medge :)
Först sovmorgon till 06.20 (sovmorgon för en som kliver upp 05.40 andra dagar), presenter, tårta och sedan promenad med bra sällskap i det finfina vädret.
Sen blev det mest bara chill hela dagen lång; tv, dator, locka håret, dega i soffan. Så kom Karin och jag fick sällskap i mitt chillande och vi taggade inför Alice i Underlandet med tårta. Sen blev det två hundpromenader till och efter det begav vi oss av mot bion.

Mycket mysig dag. Kunde inte varit bättre.
Idag fortsätter partyt med the släkten = the old ones = mormor, morfar, farmor.

Nu ska jag nog ut i solen med hunden och leka sådär obrytt och barnsligt i snön.
CIAO

1 kommentar:

Marika sa...

Ja, men för mig är det tidigt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan alla mina sovmorgnar! Jag lär ju inte få lika mycket tur nästa termin. He he. Men jag brukar faktiskt tänka på hur du har det, som måste kliva upp så tidigt. Du är stark!