tisdag, mars 23, 2010

And now for something completely different

Har suttit med IAOn rätt länge nu. Ska skriva ut och sedan träna.
Det här med manus är verkligen inte min grej, (trots att jag en gång spelade med i en teater på två timmar och hade repliker i varenda jävla akt. Borde ju lärt mig nån sorts teknik men nej.) så jag ska försöka traggla traggla traggla nu resten av kvällen.

Sen ska jag göra mig fettigt mycket kvällsfika (som att jag inte ätit nog idag). Det blir alltså sjuhundrasjuttiofemte gången jag tröstäter över matten. Funderar på en fet god macka av rågbröd med ost, skinka, sallad, paprika och gurka på. Till det väljer jag en kopp varm choklad (gjord av kakao ofc, inte nå jävla äckel-oboy) samt en skål med vanilj/äpple/kanel-youghurt. Mumma för munnen smaklökarna men inte för höfterna. Skitsamma. Kurvor är bra på ett eller annat sätt, I guess.

Och JA, jag måste såklart påpeka the mathresult from hell. Eller the math result from Amandas retarded brain. Jag suger på matte. Jag är helt värdelös med siffror. Och jag visste att matten skulle gå åt fanders men inte riktigt mycket åt fanders. Vart fasligt besviken på mig själv. Fy fy fy vad illa. För en stund sköljde en våg av desperation och hopplöshet över mig men jag lyckades tränga undan den och vara glad ändå idag. Men suck. Ibland vill jag bara gråta över dedär förbannade siffrorna som aldrig, aldrig vill vara begripligt för mig. Blä!



Och nu över till något helt annat. (Bara Jennifer som fattar detta, huh?)



Eller nä. Jag ids inte skriva nå mer.



CIAO

3 kommentarer:

Marika sa...

Det gick dåligt för mig med. Men i sommar! Då jäklar! J/K Men, då ska vi jobba matte! Ett tag.
O'boy är gott! Mm! X)

Urban sa...

Aaah, rubriken! <33

Matte är hemskt. Jag är så glad att jag sluppit det i år. Den enda matte jag läser nu är den som ingår i fysik B, ^^

Malin sa...

Åh. And now for something completely different är en bra film!