söndag, februari 28, 2010

Karin och John kom igår så vi tittade lite på matten. På method of elimitaion och dylikt. Fick även låna Karins svenska matte c/d bok, så kanske det blir lite lättare då. Får väl se.
Efter lite ineffektivt matteplugg for vi ut på byn i hopp om att något fik skulle vara öppet, (vilket det såklart inte var. Vi bor ju trots allt i Älvsbyn). Så, åt pizza på okej och köpte sedan liten choklad och hyrde en film för att göra chokladfondue.

Filmen handlade om Eichemann (Hitlers högra hand, bambambambaa) men dessvärre hann vi inte se så mycket innan jag skickade hem de lyckliga tu pga en tragisk jävla smärtsam migrän.
Tog en migräntablett och gick och la mig vid halv sju, låg och vred mig och ville gråta ett bra tag innan jag tillslut somnade. Migrän är definitivt det mest smärtsamma jag upplevt ever. Inte ens mensvärk är så hemskt som migrän.

Har sovit ca tolv timmar inatt, rätt oroligt med mycket drömmar pga migränen då antar jag, och känner mig rejält spak idag. Huvudvärken finns kvar om än inte så mycket. Jag är darrig i armar och ben och orkar inte göra nåt. Damn.

Inge plugg idag alltså. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag måste plugga. Men, skönt är det ju att ha en bra riktigt anledning till att slippa ;)

1 kommentar:

Marika sa...

Det låter inte kul. =/ Men hoppas att du kryar på dig i alla fall! Du får ta det lugnt. Om det blir krisigt så skulle du kunna skjuta upp psykologin tills helgen v. 10 för vi har inga psykologiprov förrän v. 11. Så ta det lugnt och tänk inte på Mocks förrän du orkar arbeta med det. =) Du har ju fortfarande mycket tid kvar. Men, som sagt, krya på dig! =)