onsdag, februari 10, 2010

Och nu har jag skrivit mitt 3000ende inlägg. Tjoho. Eller par-tey som Elena skulle sagt.

Fick tolv timmars ostörd, underbar sömn inatt. Hade sovmorgon och vaknade därav att rummet var fullt av solljus. Underbart. Hade 1½ timma på mig att göra mig redo imorse, slapp stressa, fick skjuts till bussen. Underbart. Kom till skolan efter endast 40minuters bussresa, det var ljust och det var varmt. Underbart.
Chillade på skolan, åt lunch med Jenkzipenkzipäron, åt lunch med Elena (ditt namn rimmade inte på något roligt. Elenafena, hur kul är det liksom?;) lyssnade på svenska IOP, fick veta att jag är ledig imorgon. UNDERBART. Hade hål. Skjutsade runt Elena på en rullstol i skolan. Underbart. Hade matte. Liiiiite mindre underbart. Gick och väntade på bussen i tron att klockan var två. Den var tre. 40 minuter kvar till nästa buss. Inte så underbart. Elena och Carro kom. Underbart. Väntade på bussen. Deras buss dissade dem. Underbart. Det var svinkallt. Inte så underbart. Buss nummer två dissade Elena och Carro. Underbart. Det var svinkallt. Inte så underbart. Min buss kom, Elena och Carro tog samma. Underbart. Elena och Carro hoppade av. Jag lyssnade på Winnerbäck. Jag fick skjuts hem. Underbart. God middag. Underbart. Lugn kväll. The sims2. Underbart.

I övrigt har min kosthållning denna vecka hamnat i en liten svacka men jag skall icket ge upp. Be strong Amanda, be strong.

1 kommentar:

Marika sa...

Jaha!!! Så det var därför du stod och väntade där! Jag tänkte väl. Jag typ: *Kollar på klockan och ser att den är ca. 15.15.* Jaha, hon väntar på 15.40-bussen. Om jag hade varit hon så hade jag gått till Gallerian eller någonting. Aja.
Men nu förstår jag. XP