tisdag, februari 23, 2010

Klag klag klag

Jag sitter här och gör mig själv till ett offer.

Mitt gnällspiks-humör fortsätter och jag befarar (eller är rätt säker på) att det är pms.
Jag vill ha choklad. Kycklingmacka. Fanta exotic. Glass. Smågodis. Chips.
Aah, det vattnas i munnen på mig.


Jag vill gråta också. Hela min eftermiddag är kejkad och förstörd.
Mina planer för eftermiddagen var att hämta datorn på pappas jobb, gå till biblioteket och göra lite psykologi och sedan åka hem för att äta och gymma. Pga diverse förseningar och en tragiskt tidig stägnings-tid på biblioteket blev det inget av detta. Och pga kyla och en kajkad rygg fick jag sitta i ett trapphus och vänta på skjuts hem. Jag har just klivit innanför dörren och klockan är 16.24. Enligt mina planer skulle jag varit klar med psykologin nu och jag har inte ens börjat.
Jag lär inte hinna fara till gymmet heller, och det gör mig på ännu sämre humör. Inte heller kan jag fara imorgon för då har man en WT1 att göra klart eftersom datorn här hemma inte fan vill göra fotnoter åt mig.
Och så denna förbannade Interactive oral som inte kunnat komma mer olägligt. Jag har inte tid, inspiration eller lust. Jag vill inte jobba ensam.

Åh vad jag tycker synd om mig själv. Buhuuuuuuu

1 kommentar:

Frida sa...

ta en proteinkaka - choklad
gör en kycklingmacka, -fullkornsbröd kyckling och grönsaker, lätt creme fraiche med curry- och voila, blanda light saft med loka, frys in lite keso med bär, gör en fruksallad och plocka, och gör banan chips i ugenen SÖTNOS :)