måndag, maj 10, 2010

v. 19

Veckan ser ut att bli finfin!

Imorgon har jag två lektioner och slutar innan ett. Ska se skräckfilm med Jennifer på kvällen samt kolla bikinis och tagggga inför Spanien! Yeha :D
Onsdag kommer jag ha ett fett hål mitt på dan och ska försöka få med mig Elena till lekparken. Mehehe. Sedan hämtar fadren upp mig i Boden, vi åker till Piteå, jag köper min älskade klänning (se nedan) och sedan stannar jag i Öjebyn och spenderar kvällen med Karin!
Torsdag blir det History IA för fulla muggar, ska försöka göra bort så mycket som möjligt. Sen är man ju ledig också, och inte klagar jag.
Fredag kommer Elenan hit och vi ska äta crema di mascarpone och se på Don Juan de Marco. Blir najselinajs, jag längtar.
Sen Lördag och Söndag ska jag försöka få ihop lite CAS-timmar genom att kratta, sätta upp eldstaden osv osv, samt göra historian då, såklart..

BAJBAJ!

Inga kommentarer: