fredag, maj 28, 2010

Stackars lilla mäniskaaaaaaaaaa

Det är sådana här kvällar man förbannar att man bor i Älvsbyn, och det enda man har att göra när man kommer hem är att.. gå och lägga sig. Party! Kanske skulle överväga en lägenhet i Boden ändå. Eller nåt. Jag vet inte.. öh.

Välgörenhetskvällen blev prima prima i alla fall! :) Och även om jag förmodligen inte jobbade hårdast under dagen är jag ändå galet trött nu. Beror förmodligen på morgonens biologilabb; jag förbarmar mig över det där rackarns mikroskopet och den där förhatliga skärpan. Herregud!
Kanske var det kycklingbaguetten som tog musten ur mig. Var fasligt ansträngande att äta den. Fy!


Nej. Nu svamlar jag bara på, som vanligt då. Nu ska jag äta ett muffins (en, ett?), dricka ett glas vatten och sedan gå och lägga mig. Här i Älvsbyn är det hårda tag som gäller på fredagkvällarna!



P.S.. Julia utnyttjade inte min akilleshäl idag då jag spatserade runt i klackar. Jag föll inte ner för en trapp, ingen mystisk kraft puttade mig eller la krokben. Jag får helt enkelt fortsätta oroa mig, dag ut, dag in. Dag ut, dag in. D.S

2 kommentarer:

Urban sa...

Kom ner till Göteboooooorg, dammit!

:D

Marika sa...

En muffin. ^^ Var det ansträngande att äta en kycklignbaguett? =O Men du älskar ju dem!