tisdag, maj 18, 2010

Skura skura bort din sura min

Skura skura skura skura bort din sura min. Skura skura skura skura bort din sura min. Munnen den ska skratta och va glad, munnen den ska sjunga tralala. Munnen har du fått för du ska tralla; tralla! Skura skura bort din sura min.

Är nästan klar med vårstädningen av rummet. Började vid sisådär fem snåret och nu är det nästan klart. Det luktar oooooerhört gott här, må jag säga. Fy så jag har putsat och fejjat och donat; det finns inte en kvadratmillimeter som inte är dammsugen, skurad eller dammtorkad. Hade tänkt fara och simma ikväll också, men det var ju lite sent påtänkt. Får ta det på torsdag istället.

Och imorgon, mina damer och herrar, skolkar jag väldigt ärligt. Vi börjar klockan tolv, jag är framme med sena bussen ca 10.15. Sedan har vi aktivitetsdag i ett par (3?) timmar, och så slutar vi. Så, jag stannar hemma och gör bort en massa plugg: har massor av saker som ska hinnas med och som jag prioriterar högre än en temadag där jag får noll things gjorda.

Nu fortsätter vi städa och sedan chillar vi med film resten av kvällen!

Inga kommentarer: