lördag, maj 15, 2010

dunder och dån

Har precis kommit hem från Julia. Vi såg P.S I love you och fläskade. Hann även med en liten promenad och prat innan det förbannade åskvädret satte igång. Har fan i mig aldrig varit med om sådana blixtar; det var inga Harry Potter-blixtar direkt, men däremot lyste hela himlen upp med jämna mellanrum, det dånade och regnet öste ner. Hade dessutom tagit cykeln till Julia så att cykla hem kändes inte sådär jätte toppen direkt, lite av ett självmordsförsök nästan.. Fick iallafall skjuts hem av några nästan främlingar som jag är genetiskt kopplade till och det var ju hemskt snällt. Visserligen hade det väl varit trevlig att spontant slagga hos Julia men jag måste upp i tid imorgon och göra historia.. woho!

Och trots de mängder av glass jag satte i mig är jag lite hungrig.

Nu korsord (mina älskade älskade korsord) och sedan sova. Natti!

1 kommentar:

Marika sa...

Jag fullkomligt älskar denna mening: "Och trots de mängder av glass jag satte i mig är jag lite hungrig." XD Jag brukar också känna så ibland... ;P