lördag, maj 15, 2010

Svart kaffe och poesi

Jag är lillgammal:
- Vid min säng ligger en korsordstidning. Jag löser varje kväll innan jag läggar mig.
- Jag lyssnar på musik som Ulf Lundell, Phil Collins, Bruce Springsteen, Genesis, Winnerbäck
- Jag läser böcker av Väinö Linna, Ernest Hemingway, Jane Austen, Ulf Lundell, August Strindberg (men ja, that's IBs fault..)
- Jag har, en lördagkväll, suttit ute på altanen med fyra vuxna i 40års åldern, samt sjungit Ulf Lundell med två av dem. (Men det bara för att mina egentliga planer för lördagskvällen gick i stöpet...)
- Jag är väldigt sällan uppe till längre än klockan elva. Och är jag det somnar jag väldigt fort ifrån det sällskap jag är med.

ja.. det är rätt tragiskt det här. Och jag har just fyllt arton. Synd att man ska va en sån jävla genomtråkig människa!

1 kommentar:

Marika sa...

Det är inte tråkigt! Även fast man har sådnana vanor så kan man ändå vara rolig! Och du är rolig! =)

Ska man ge evaluation of sources ett eget stycke, eller ska man väva in det i texten?