torsdag, maj 27, 2010

att stressa över småsaker

Phu phu phu phu. Galet jobbig dag.
Först höll jag på att stressa sönder due to eget dåligt planerande. Sedan hem hem hem för att baka, vilket jag gjorde mellan halv fyra och halv sex ungefär. Sedan var det en hel del att paketera, städa ihop, diska undan osv osv. Efter detta tog jag cykeln till älven för att fiska lite alger till biologilabben imorgon. Tvivlar på att jag fick tag i vad jag ville, fiskade däremot upp två små läskiga yngel av något slag. De simmar just nu runt i en burk med blått lock i kylen.... Mmmmumma! Burken är såklart inslagen i ett x antal påsar. Fy vad äckligt!

Sedan har jag packat ihop allting inför imorgon; kläder, smink, bilder osv osv. Jag ber till gudarna och hoppas att jag inte glömt något annat jag skulle göra ikväll. Har haft tusen saker i skallen som har försvunnit och kommit tillbaka, försvunnit och kommit tillbaka. Nu äre dags att skicka in någon sorts biologi-labb-planerings sak, sedan är det sömn som gäller och så blir det fredag! :)

Inga kommentarer: