lördag, maj 15, 2010

konventikelplakatet

har hittils skrivit ett rätt dåligt utkast till summary of evidence på history IAn. Tog längre tid än jag trodde. Och snart kommer det folk hit på middag så jag borde lägga undan plugget och byta om till lite mer anständiga kläder, typ, inte det skabbiga klänning jag har på mig nu iallafall.

Känns som att jag kommer få skicka in.. hm, typ, endast en plan of investigation och summary of evidence på måndag till first draft. Känns bra. (Y) :P

nu går jag och fräääääschar upp mig.


püss

Föresten, vet ni vad konventikelplakatet är? heehehehehe

1 kommentar:

Marika sa...

Har ingen aning om vad det är, och VAD?!?!?! Jag trodde att det var FREDAG vecka 20, inte MÅNDAG!!! OMG! Ola is gonna be pissed at me! ='( Jag får jobba ihjäl mig på måndag och imorgon om jag har haft med mig det där bladet om hur vi skulle skriva det hem. Hoppas, hoppas, hoppas!