onsdag, maj 19, 2010

In the sun

Nu har jag korrektur läst mitt utkast till historian, det skall göras hundra gånger till men inte förens Ola tittat på mitt first draft. Har svenska (WL1) och biologi (planera en labb) kvar att göra, men innan det ska jag städa ut lite uteburar och flyttpacka åt haren. Han ska få vidga sina vyer lite och börja bo utomhus igen.
Klagar absolut inte då detta ger mig en finfin anledning till att vara ute i värmen och kanske kanske kanske få liiite färg.


P.S överväger att köpa en såndär DOVE brun utan sol, annars lär ju aldrig nånting hända på mina blekrosa ben. Jag vill kunna gå omkring i shorts i sommar utan att skämmas ögonen ur mig. D.S

2 kommentarer:

Marika sa...

Inte måste du skämmas! Jag tycker att det är fint med blek hy och det finns det säkert fler som gör! Och ingen bryr sig om man inte är brun. Alla är lika värda, no matter the color of their skin. ;)

Urban sa...

Gud vad somrigt och fint det är i din blogg!