tisdag, maj 04, 2010

stress stress stress

det är mycket som ska göras nu, aaaaaaaaaah.

History IA
Extended Essay
English: poem on I know why the caged bird sings
Svenska WL1
English: Interactive oral


p.s jag höll just på att bränna upp köket. Snörde i lite smör i en stekpanna och ställde den på spisen, förflyttade mig sedan till vardagsrummet och blev lite uppehållen (?) där. Min näsa vädrade något bränt, jag återvände in till köket som då var fullt av os och rök. TJOHO! DImman har nu förflyttat sig till tvättstugan. Ska öppna fönstret där för det rummet är så himla litet.. så, in i dimman nu då. Bokstavligen! d.s

3 kommentarer:

Marika sa...

Oj, oj. Du får ta det lugnt med smörstekandet i fortsättningen. Det där är farliga grejer, det. ;)

Urban sa...

Moahaha, en annan har ju inga lektioner kvar och går bara och väntar på bal och student (;

Urban sa...

Jag lider med dig, btw!