måndag, maj 17, 2010

klassiker

1. Vad gjorde du 8.00 imorse? vaknade och tänkte neeej neeej neeej. 10 minuter till!
2. Vad gjorde du för 30 min sen? satt framför tvn, åt ett äpple.
3. Vilken färg är din hårborste? en är röd, en är silvrig, en är svart, en är blå, en är grön, en är rosa..
4. Vad köpte du sist? godis (A)
5. Vilken färg är din dörr? vit
6. Hur var vädret igår? varmt!
7. Vem kramade du sist? vet ej, möjligtivs pappsen!
8. Vad ser du fram emot? pdol 2010!
9. Vad är 15? men suck
10. Vilken skostorlek har du? 38-39, 37,5 på mina converse (Y)
11. Vill du klippa dig? njao
12. Är du över 25? nope
13. Pratar du mycket? inte direkt, nej.
14. Kollar du på O.C.? not anymore
15. Har ditt namn ett "x" i det? icket
16. Känner du någon som heter Steve? nej
17. Hittar du på egna ord? skodilodipodi
18. Är du en typiskt svartsjuk person? litegrann, ja
19. Vad har du för mobil? sony ercisson something something. Den är vit och grön iaf
20. Vem ringde dig sist? Jennifer Måss, men jag svarade inte. Hehehehehehe
21. Biter du på naglarna? Jajjemän!
22. Har du lockigt hår? när jag lockar det med trippeltången ja!
23. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? hehehehe
24. Vilket ord säger du ofta? Fnark och BAM för egentligen är jag Kodjo Akolor
25. Ska du jobba imorgon? Näe
26. Vad borde du göra nu? skriva history IA conclusion
28. Sover du mycket? Ja
29. Vad ska du göra på lördag? förmodligen plugga, det är ju sådär mysigt du vet.
30. När var du ute sist? nyss
31. Har du gråtit idag? inte det
32. Är du en glad person? inte direkt
34. Har du roligt nu? ånej
35. Vad äter du helst? kycklinbaguetter
36. Vem var du med sist? vadå var? men ja, mina historie-friendidos antar jag
37. Tycker du om någon just nu? näh

1 kommentar:

Marika sa...

Jag fick lust att sno denna lista. Den hade roliga frågor. Jag älskar frågor. Kanske gör det någon gång i framtiden när du minst anar det... Såg att E.Z. också hade gjort det, så det blir någon gång i framtien i s.f. Någon gång...