fredag, maj 07, 2010

jag gillar barn

Vi har fått nya grannar. Två nya grannar.
Så idag fick jag besök utav en av dessa grannars lille son. Han kanske är i 5-6 års åldern. Har ingen aning om vad han heter men, han hälsade på iallafall, vi tittade på mina två små odjur samt hunden vi hundvaktar och han meddelade att på söndag eftermiddag skulle han komma igen. Haha. Rätt gullig unge det där.

Vi är ju hundvakt nu så han frågade:
Han: Är det eran hund?
Jag: Nej, vi bara hundvaktar den medans hennes matte är borta.
Han: Ska den vara här för alltid?
Jag: Nej, på söndag åker hon hem igen.
Han:... Åker hon hem för alltid då?
Jag: Nej, hon brukar komma och hälsa på ibland.
Han: Okej.. *funderar* .. är hon här på söndag?
Jag: Ja, ett tag, sedan åker hon hem.
Han: Okej.. men då kommer jag på söndagkväll då!

1 kommentar:

Marika sa...

Härlig unge. ^^