lördag, maj 01, 2010

effektiv men ändå inte. Vart tog dagen vägen?

Hela eftermiddagen har gått åt till att plugga. Har suttit vid datorn i pappas kontor sen klockan två och skrivit extended essay samt nu de sista timmarna gjort historia. Är inte klar med extended och inte med historian heller, men nån måtta får det väl vara. Klockan är ju åtta nu, och det är lördag..

Imorgon ska jag börja med att göra klart de sista 3 historiefrågorna när jag har Linus till hands, kan hända att jag behöver lite hjälp av honom. Sedan blir det extended essay för fulla muggar, tills skiten är klar. Kanske hinner jag kolla igenom den en sväng extra på måndag innan jag lämnar in den också..
Sen måste jag hinna med att göra svenskan samt läsa ut stolthet och fördom. Aaaaah. Har kanske en 60 sidor kvar sådär. Suck. Biologin skulle också bli gjord, hemmalabben vi fick. Det visade sig dock att jag hade glömt den på skolan.. fan. Får ta det på måndagmorgon. Svenskan likaså, antar jag.

Och helvete, jag har ju matte att göra !!! SATAN. När det väl börjar komma plugg kommer visst allt fanskap på samma gång. Men jag antar att jag får skylla mig själv som inte skrivit Extended tidigare... jaja. Nu ska jag städa och sen koppla av lite. Har varit full fart heela dagen lång. Imorgon ska jag vara ännnu mer effektiv.

HEJS

Inga kommentarer: