söndag, maj 16, 2010

spejar

Var finner man fina bikinis? Och då menar jag bikinis med bygelbehåar. Inte nå jädra trekantsbehåar som är skitsnygga men ger noll stöd åt mina två anhängare.
Det finns bygelbehå-bikinis; heltantiga och superfula. Liksom vadå, är det bara tanter som har bröst nowadays?



Var finns ni, fina bygelbehå-bikinis? Hoho? Var äääääääääär ni?


Nu är jag klar med historian för idag. Jag får helt enkelt hinna med allting imorgon. Vare sig det är rimligt eller ej.

Kanske hinner skriva lite ikväll. Hur går det för resten av mina historie-friendidos?

2 kommentarer:

Marika sa...

Jag har inte hunnit läsa igenom alla källor ens en gång! Men jag håller på, fast jag tar en paus just nu. Jag har skrivit en introduktion. Den är ganska så dålig tycker jag, men den blir bättre och jag kommer på mer frågeställningar ju fler källor jag läser igenom också. Jag funderar på att be Ola om uppskov tills på tisdag. Men jag vet att om jag läser igenom allt ordentligt idag så kan jag skriva massor imorgon. Men då får jag hellre även tisdagen på mig.
Åh, varför var jag tvungen att ta fel på dagen?!

Marika sa...

Åh, du är så snäll! Fast det är inte historian. Det är något med Hästen som jag ska ta upp med honom imorgon... Och jag är rädd för vad som kommer att komma ut av det och vad han ska säga...

Fast det du skrev lugnade ned mig angående historian också! =)

Kramar från mig