torsdag, maj 13, 2010

torsdag

Åkte direkt från skolan till Karin igår, skulle in på MQ för att köpa the dress men det var ju dag före röd dag, så det var ju stängt. Nåja. Kom till karin och hennes lägenhet vid sex tiden, vi snaskade nötter och diskuterade Andarnas Hus, sen tog vi cykeln och Karin tog mig med på en liten sight seeing tur runt Grans vars vi träffade massa rara, pluttiga och bräkiga lamm.
Vi hyrde även film (New Moon.. oh lord, så vi skrattade!) gick ut och grillade, blev skällda på av en lustig och lite obehaglig herre, chillade, myste och tjejsnackade.
Väldigt väldigt trevlig.

Idag återvände vi åter igen på Grans, hälsade på fler djur, åt på paltserian, köpte glass och åkte hem. Väldigt nice!

Ikväll blire film och Spanienplaner med Jennifer och imorgon och resten av helgen har jag en hel del historia att göra.. woho!

Nu har jag ordbajsat nog för idag.
CIAO

1 kommentar:

Marika sa...

Jag ska få palt imorgon! =D
Åh, glass! Jag ska nog köpa glass imorgon, förutsatt att det inte regnar... Jag kanske gör det ändå. Who knows? *Uttalar k:et i knows*