onsdag, maj 19, 2010

sär skrivning

Jag är jätte duktig på sär skrivning har jag märkt. Det är jätte dåligt måste jag säga, för jag var super duktig på att inte sär skriva för ut. Vad har hänt? Det är ju jätte underligt.

Nu ska jag sova. God natt, sov gott. Imorgon ska jag hämta ut min bett skena på tandläkar stationen. Måste på peka att det inte känns så där jätte kul att sova med en stor plast liknande sak i munnen här fram över, men jag hoppas att den hjälper i alla fall. Det vore ju väldigt skönt. He he he he.


Ha det bra, hej då.

2 kommentarer:

Urban sa...

AjabajaAmanda! Särskrivningarärjutypdetmestirriterandesomfinns o0
Fastsåärjagåandrasidanspråkpedant, detärnogintemångasomstörsigsåmycket, specielltintemedtankepåattvarochvarannanmänniska särskriver. Menomduvillsåkanjagbörjarättadigikommentarersådukan vänjadigavmeddet

Urban sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.