söndag, maj 16, 2010

Paniken

alla är stressade. Har läst bloggar och insåg just hur mycket det är just nu. Vill dö. Vill dö. Vill dö. Pappa påstod idag att det var tre veckor kvar till sommarlovet (det är fyra, tack och lov för det!)

Följande ska hinnas med innan den elfte juni:

- History first drat
- History final draft
- EE first draft (som jag helt lagt åt sidan. Den suger och jag tar tag i den till sommarn)
- Svenska WL1, val av ämne
- Svenska WL1, first draft
- Fuckat helvetesjävla matteprov
- Biologiprov
- Engelska Interactive Oral Presentation
- Emil tar sjuksköterske-examen = hel helg i Övik (ledig två dagar från skolan)
- Wateraidkvällen
- Ta mig till storforsen för att ta bilder till wateraid
- Redigera bilder till min och Elenas utställning
- Samanfatta CASproject
- Extra mattelektioner 2h/vecka



jag hör av mig om jag överlever :) :) :) :) :) :) :): ) :)heeeeeeeeeehe

2 kommentarer:

Marika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marika sa...

Alla barn blir glada när de får höra att det bara är tre veckor kvar av sommarlovet. Å andra sidan har vi IB-elever (som inte är som andra barn), som blir glada när de får höra att de inte alls är tre veckor kvar av sommarlovet, utan fyra. ;)

P.S. Jag tror att det kan finnas bra bikinis på Åhléns... D.S.