tisdag, december 15, 2009

Sprang över till Julia för att lämna trippeltången och en liten julklapp, men det blev så att jag stannade där rätt länge och vi satt och pratade om allt och ingenting. Mycket trevligt.

Hade tänkt hitta lite om Kyoto protocol och EU nu, men klockan är halv nio vad fasen.. är rätt trött och ska snart bädda ner mig i sängen.

För övrigt ömmar mina tummar och tår FORTFARANDE efter dagens cykelfärd hem. Bara jag inte förfrysit dem.. njä. Det krävs nog mer än så. Jag är norrlänning för fan!


Det är somliga dar
som man vänder sig om
och känner hur allting försvinner
Hur man jagar och far
Hur man snålar och spar
hur man lever så mycket man hinner

Jag är inte fångad och frälst
Jag har sålt mina enda maximer
Jag kan leva som vem som helst
om jag tar mina mediciner

Inga kommentarer: