torsdag, december 31, 2009

Fuck it

Jag fick en sån jävla huvudvärk på Ikea igår och den höll i sig hela vägen hem. Väl hemma nerbäddad i soffan snurrade hela rummet, det värkte och jag mådde illa. Tog en migräntablett och gick och la mig, har ingen aning då jag somnade, var nog inte riktigt helt och hållet närvarande. Sov halvbra hela natten och vaknade med fortsatt migrän. It kills me.

Det snurrar och jag mår illa, det spränger och dunkar och verkar aldrig vilja sluta. Sedan svettas jag och känner mig febrig, men om det beror på migränen vet jag inte.

En sak är säker och det är att mitt nyår kommer suuuuga. Precis som det förra.

För övrigt var jag på stan i tisdags, träffade Elena och Jennifer och vi letade jeans som galningar. Det absolut värsta var nog att jag spenderade ca 500 spänn på underkläder och jag kände mig mer eller mindre i chock då jag gick ut från lindex med en påse i handen. Nåja. Det var väl nödvändigt antar jag, men detta var också ett bevis på hur okvinnlig jag är. Ge mig ett par boxershorts och en sportbh och jag är nöjd, typ.
Sen fick Elena dras med en grumpy Amanda hela dagen, jag ber om ursäkt för det. Jag tror faktiskt att det är fysiskt omöjligt att shoppa utan att bli ilsken. Eller så är jag helt enkelt inte gjord för den sortens aktivitet. Det är nog varken jag eller Elena. Hur var det nu, favorit i repris på; "Vad är den här tillför? Vad är det för något, egentligen?"
Sedan följde Elena med mig hem, vi missade en av bussarna som helt känslokallt körde förbi oss för att vi stod vid fel busskur. Svordomarna sprutade och långfingrarna hyttes mot bussens baksida ett x antal gånger.

Nu ska jag återgå till soffläge, alternativt sova en stund.

Hejs.

1 kommentar:

Elena sa...

Haha, men det var en kul dag i alla fall ;) Hoppas du mår bra nu babe <3