måndag, december 28, 2009

Fasen så det snöar ute.

Igår var jag tapper och begav mig ut i snön för att fota lite med stativet, det var dock inte det smartaste då det var ett par 10 minusgrader och jag ansåg det smart att skita i vantarna. Eftersom jag också förfrös fingrarna för en vecka sedan så behövdes det inte mer än att jag satte upp stativet innan fingrarna var vita och det värkte i lederna.
Jävligt bra, Amanda.

Idag blir det palt hos farmor, sen skall det nog hinnas med en lite promenad och en hel del Andarnas Hus. Imorgon blir det Luleå för att träffa Elena (trots många om och men då jag krånglade till det med arbetstider. Emma var dock snäll och hoppade in för mig. Thanks!) som jag knappt hört av sedan tisdag förra veckan. Nästan lite för länge, haha.
Och så på Onsdag.. Ikea. Mellandagsrea. Njäh.

1 kommentar:

emma sa...

ingem fara amanda ^^
Btw har dom mellandagsrea på IKEA :O hahaha de var de fulaste!