måndag, december 28, 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. Jag var på en riktig konsert, haha. Sen massa annat också.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns knappt vad jag hade för några, så; nej.

3. Vilka länder besökte du?
Finland.. hah

4. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Självkänsla

5. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
25 November och 25 Oktober :)

7. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alla jävla Winnerbäck-låtar men även;
Millencolin - Move your car
James Morrison - nothing ever hurt like you
Ulf Lundell - Jag saknar dig, Sanna, Jack

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat, men även; Dragit gränser, trott på mig själv och sagt ifrån.

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gjort mig till ett offer.

10. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, How I met your mother, Scrubs, osv osv

11. Bästa boken du läste i år?
What's eating Gilbert Grape, Okänd Soldat, Andarnas Hus

12. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En hel del. Men självkänsla tror jag.

13. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Riktigt sliten och tragisk, hahaha.

14. Vad fick dig att må bra?
Underbara människor.
Mamma och pappa.

15. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp och Lars Winnerbäck, ofc <3

Inga kommentarer: