söndag, december 27, 2009

Jag har inte bloggat på flera dagar. Jag har knappt rört datorn. Har varit rätt skönt faktiskt.

Idag blir det bowling med hela familjen, tydligen. Sen planerar jag att spela sims och läsa Andarnas hus resten av natten.

Sitter fortfarande i pyjamas/morgonrock och överväger om jag orkar duscha, klä på mig och sedan gå ut och fota lite innan det blir för mörkt.. jag vet inte.

Sen behöver jag panik-ringa till Anna idag för jag har heeelt missuppfattat vilka dagar jag ska jobba. Bra Amanda, superbra! Jag hatar att kanske vara tvungen att ställa in då jag fått tid att jobba, det känns väldigt otacksamt av mig. Hu hu.

Nu dusch och sedan kanske lite fotografering med stativet! :)

1 kommentar:

Marika sa...

Jag har liksom märkt att du inte uppdaterat på länge. Du brukar var mitt säkra kort. Alltså, jag menar att även om andra inte uppdaterat så brukar du ha minst ett per dag i a.f. Ha ha ha. Men det är bra att inte sitta vid datorn också. ^^