lördag, december 05, 2009

Har försökt göra matte men det går åt helvete och provet kommer gå åt helvete och hela jävla IB går åt helvete och historian kommer gå åt helvete och biologin kommer gå åt helvete och IB kommer gå åt helvete.


Jag är så jävla less på att vara så jävla dum och jag vill bara spy på den där helvtetes jävla matteboken.

Och ingen kan fan komma och säga att jag gett upp innan jag försökt för jag har suttit med den där jävla matteskiten hur jävla länge som helst och läst varenda jävla anteckning men fattar ändå ingenting.

Provet kommer gå åt helvete och jag är trög.


VARFÖR SKA VI HA PROVET TILL VECKAN?!

2 kommentarer:

Malin sa...

Nu ska Amanda lugna ner sig och tänka på att du bara går andra året, du har lång tid på dig att plugga inför exams. Det är mer än ett år kvar, och ett ynka prov räknas inte. DESSUTOM SÅ ÄR DU INTE DUM.

Marika sa...

Jag håller med Malin. Vi får väl *svälj* fråga Viola om hjälp... =( Men om vi gör det så klarar vi provet. *tummen upp*