lördag, december 19, 2009

Jag somnade vid elva igår och sov sedan i princip ostört hela natten igenom. Inga mardrömmar, ingen ångest, bara alarmet på telefonen som ringde vid fem tiden.
Jag vaknade vid nio, pigg och lagomt utvilad efter 10 timmars sömn. Hurra!

Idag skall här bakas, pluggas och bakas och pluggas och bakas och pluggas. Jag planerar att båd' göra nötkakorna och rocky road, mamma har så mycket annat att göra ändå så, jag avlastar lite :) Sen ska jag renskriva historian om bara Marika ville skicka frågorna, och sedan göra så mycket jag hinner av psykologin.

När det gäller gårdagens stenhårda och svullna rygg (Jag är medveten om att ordkombinationen blev fel. Men den är fri att tolkas som man vill. Snuskar.) så är det fortfarande inte över och det känns som att musklerna i armen är för korta så fort jag vrider huvudet lite för långt åt höger. I might die in arm-pains.
Så, hade planerat in en tripp till gymmet i helgen också, antingen idag eller imorgon. Bara ro lite i roddmaskinen för att se om denna sen-tjoffsahoffs som förflyttat sig/korvat ihop sig/dragit ihop sig (eller vad det nu är den har gjrot) kan skona mig från lite smärta i framtiden.

Nu dusch och sedan psykologi.

Inga kommentarer: