torsdag, december 03, 2009

Jag såg Greys till 22.00, läste 20 sidor i Okänd Soldat och övervägde sedan att slå på tvn igen.
Men, det gjorde jag inte. Istället vände jag mig om, kröp ner under täcket andades lugnt och somnade at once! Jag kommer inte ihåg något efter att jag lagt undan boken och släckt lampan. När jag vaknade imorse var jag halvtrött. Jag var nästan så pigg att jag tvingade mig själv att känna mig trött eftersom klockan trots allt bara var 6.
Att göra sig i ordning gick i räjserfart; jag duschade, torkade (samt plattade!) håret, åt en redig frukost (macka och te), klädde på mig och cyklade till bussen.

Tjoho.

Och det tar emot lite att säga detta, men jag sväljer väl min stolhet för den här gången och medger att Ja Carro, du hade rätt. Jag har sovit 7 timmar inatt och är skitpigg och mår rätt bra! Tänk bara då jag lärt mig somna redan vid 22.. wow. Heaven.

Inga kommentarer: