torsdag, december 24, 2009

GOD JUL

Jag har undvikit datorn hela dagen eftersom det trots allt är julafton och jag faktiskt inte haft några urges att starta igång den.
Trots att jag ständigt innan jul går omkring med massa farhågor om att något garanterat kommer skita sig så gör det aldrig det, och gör det de så brukar det inte bli någon större fara eller så bli ett rätt bra minne.

Julafton hittills har varit riktigt bra, har fått underbara julklappar och JA, för de som undrar så dök Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck upp i en julklapp från båda bröderna. Den blir det att se senare ikväll.

I övrigt fick jag också ett stativ till kameran vilket är underbart bra med tanke på Elenas och mitt foto-projekt.

Nåja. Hoppas alla haft en underbar julafton. Jag har det.

Puss

2 kommentarer:

Elena sa...

STATIV :D Och jag har en massa nya pastellkritor <3<3<3 Det kommer bli awesome

Marika sa...

He he. Jag satte mig vid datorn på förmiddagen för vi gjorde ändå ingenting då. =P Vad kul att du fick din Winnerbäck-film! =D Och vad bra att du har haft en bra julafton. =D
Nu - nyår! ;) (Men det var inte sant, det var inte sant för däremellan kommer mellandagsrean. J/K ;P)