onsdag, december 23, 2009

Dan före dopparedan.

Åh jag älskar julen. Åh jag tycker julen är underbar. Julen är tamejfan det bästa Jesus har kommit på ever.

Idag blir det att dra in till piteå/Luleå en sväng för att inhandla de sista julklapparna samt ett armband till mig (om ekonomin tillåter). Sedan ska jag hinna städa, renbädda, städa burarna samt klä granen och hjälpa mamma julpynta det sista.
Stress stress stress! Dock är det en sån nice stress så jag känner mig rätt lugn ändå.

Som jag sagt tidigare så är nog julen enda tiden på året då jag kopplar av riktigt mycket. Inge panik, inge hjärtklappning eller ångest. I love.

Ciao!

1 kommentar:

Marika sa...

Damn you! You stole my headline! Just kidding. ;) Men jag hade faktiskt tänk skriva dagen före dopparedagen... Äh, jag gör det ändå. He he he! =P
Jag älskar också julen, det är min favorithögtid. =)