torsdag, december 03, 2009

Rusade runt i N-korridoren (uppe och nere) med Jennifer och Frida för att göra ett spontant inhopp i informationen till niorna. Vi klampade tillslut (efter att ha kikat in i vartenda klassrum) in i biologisalen; jag med mapp, pärm, biologibok OCH okänd soldat som jag dunsade ner på bänken framför två av de förskräckta niorna. Ungefär... ja, 6kilo böcker? Ungefär.

Jaja.

Chillebill dag idag, psykologin ägnades åt intervjuer, SLAMS och lite arbete. Sen fick Elena göra resten på hålet, meheh. På biologin såg jag inte mycket av Evas anteckningar på tavlan eftersom jag glömt glasögonen, så när lektionen var slut var jag yr av all ansträngning.

Ikväller ska jag över till Julia och försöka tvinga på henne lite grejer hon kan köpa från den där jävla katalogen. Sedan ska jag baka baguetter inför klassens brödförsäljning på Söndag. Så ska jag hitta citat och läsa ut Okänd Soldat.

Börjar nog med Okänd Soldat nu på en gång. Citat citat citat! ;P

PÖSS

1 kommentar:

Marika sa...

LOL! Ja, det är ändå bättre att de får reda på det nu än att de hoppar av sen. =P En riktig IB-are hade sagt: Bring it on, bitch! Nä, jag skojade bara. Det är nog ändå bra att man inte ser allt från början för då tror man att man inte klarar av det kanske... Men lite måste de tåla. Ha ha. Okej, jag ska sluta nu.
Ja, det blev mycket slams idag. Ni smittade mig... XP Men jag har inte fått vara med AL på länge och då blir jag lättpåverkad. Ha ha!
P.S. Jag funderar på att börja skriva ned de riktigt roliga ordverifieringarna, t.ex. denna - litionsi. Vilket j**la ord! XD D.S.