måndag, december 28, 2009

På Onsdag blir det Ikea under mellandagsrean. Jag lär få utrusta mig med gafflar och annat vasst så jag kan sticka folk i sidan då det blir trångt och om jag rör mig mellan folkhordar. Själva konceptet Ikea-Mellandagsrea gör mig ytterst nervös då jag inte riktigt kan hantera mycket människor på småa ytor. Jag blir stressad och arg och nervös. Ångest.
Ska hur som haver inhandla ett skrivbord jag fått i julklapp men som tydligen inte gick att beställa. Blir skitbra.

I övrigt har jag fått pengar, stativ till kameran, filter till kameran, smycken och andra småprylar som jag är mycket mycket nöjd över.
Måste dock medge att dagen har varit jävlig utan direkt anledning och jag har varit förjävla bitter och nästan skrikit till svar varje gång mamma har tilltalat mig. Efter ett par timmars terapi med the sims känner jag mig nu lugnare och mer rofylld ändå in i själen.

Natti.

Inga kommentarer: