måndag, december 07, 2009

Människor jag ÄLSKAR nu, som har gjort min dag idag till en bra dag:

  • Min moster. Min underbara gullegulliga skoterfantatiker till moster. Hon har beställt 4 vattendroppar!
  • Pelikanen, min super fenomenala Göteborgsvän som vill ha två vattendroppar mottagna i ett brev. Hurra hurra!
  • Malin, som ska hjälpa mig att bli av med resten av dessa förbannade vattendroppar!
  • Isak, som även han köper en droppe av mig!

Ja. Allt var vattendroppe-relaterat. Lite tragiskt. But that's life.

Elena hamnar längst ner på min hatalista idag, pga ständigt återkommande mobbning, hela dagen igenom. Må du ha smutsigt hår varje dag resten av veckan. Sharpay.

2 kommentarer:

Malin sa...

Tihi!:D japp, imorgon kör vi!!:D

Elena sa...

Nu är du fan tragisk Amanda. Du får det att låta som att dropparna är det enda viktiga i ditt liv och i ditt mående just nu xD Är inte det rätt tragiskt?
Och dessutom.. "längst ner på min hatalista"? Vadå längst ner? Du menar högst upp va? Eller vad menar du nu? Om du menar längst ner, vad fan har det för slagkraft? Och vilka är högst upp då? Hur många platser finns det? he he he he he