tisdag, december 22, 2009

Hemma. Äntligen hemma.

Idag har varit en lång dag. Klev upp vid sex, åkte med bussen till skolan, väntade på skolan tills nio då hela IB + Isak begav sig till Kyrkan där vi lyssnade på estet och sedan gick och hade IB-fika. 4 olika sorters bullar plus pepparkakor och hundra tusen liter julmust. Underbart! Sen lekte vi lite, fick beviset att Jennifers framtida yrke är och alltid kommer vara dagisfröken.

Sedan samlades hela klassen hos Carro och några stycken (inkl. jag) gick till Dagobert för att handla lunch. Det var.. intressant. Elena är.. intressant. En intressant karaktär, hah.
Sedan julmys hos Carro och sedan iväg till bussen, så direkt till Hp för att jobba fram till tjugo i sju. Snälla Anna lät mig gå lite i förväg. Efter jobbet drog jag direkt vidare till mormor där jag spenderade en hel del tid med julpyntande och sedan åkte jag hem. HEM <3 Nu är klockan 20.18 och jag ska äta middag.

Imorgon blir det panik-julklapps-shopping med brorarna. Blir nice.

1 kommentar:

Marika sa...

Verkligen underbart. ^^
Plus att Simon *******, Isaks kusin följde. ;P Eller alltså, det var inte underbart just det, inte för att jag har något emot honom... *Suck* Varför kan jag aldrig lämna en normal kommentar?