torsdag, december 10, 2009

En låt som...
har gjort mig glad:
Jason Mraz - The beauty in ugly
har gjort mig ledsen: Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej
jag vill dansa till: Jag dansar inte.
jag vill dansa ännu mer till: Se ovan.
lugnar ner mig: Phil Collins - Against all odds
jag lyssnar på för att bli pepp: Lars Winnerbäck - Försvarstal
påminner om kärlek: Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman
påminner om gamla tider: James Blunt - You're beautiful
påminner om ångest: Lars Winnerbäck - Järnvägsspår
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Melissa Horn - Hanna
är väldigt, väldigt bra: Håkan Hellström - För en lång lång tid
lyssnas på i ilska: Millencolin - Ray, Millencolin - Penguins and polarbears
jag lyssnar på när jag är kreativ: Ulf Lundell - Jag saknar dig
påminner om sommardagar: Mika - Grace Kelly
påminner om våren: Jason Mraz - Life is wonderful
påminner om en bra film: Phil Collins - on my way
påminner om staden jag tycker om: Antsy Pants - Tree hugger
jag lyssnade på när jag var 13: The buzzkocks - ever fallen in love
jag lyssnade på när jag var 15: Lars Winnerbäck - Kom änglar
jag lyssnade på när jag var 17: Lars Winnerbäck - Nån annan
jag lyssnar på just precis nu: Lars Winnerbäck - Någonting större

1 kommentar:

Marika sa...

Coolt. Du brukar alltid ha så roliga listor! Vars får du alla ifrån egentligen? =P