lördag, januari 10, 2009

May I .. ?

Trevlig dag i Piteå med Emma.
Upptäckte att jag hade ca 2300 spänn kvar efter Gbg-resan, så jag har väl agerat Slösa hela dagen. Inhandlade ett par nya jeans som planerat (800 spänn! rena råneriet..) tre tröjor för och sedan lite underkläder. Fyndade dessutom ett halsband + ett par örhängen för 15kr, hurrahurra! Mycket lyckat, hursomhaver.

Dock lyckades jag med en riktig jävla blunder då jag gick in på Cosmetics för att köpa en parfym som jag trånat efter så jävla länge nu. Betalade 135kr för vad jag trodde var parfymen, men när jag sedan öppnade förpackningen visade det sig att det var en jävla deodorant-jävel! För 135 jävla spänn! Och självklart (bara för att jag hade sparat kvittot) hade affärn hunnit stänga då Emma och jag traskat dit för att byta. Fukkfukkfukk.

Inga kommentarer: