fredag, januari 16, 2009

:D

Satan vad tjock jag kommer vara efter i helgen. Eller tjockare.

Åå vad jag vill att det ska bli imorgon. Har inga andra planer än att mögla bort framför datorn / tvn ikväll, heh. Om någon stackare har samma planer som mig kan ni ju alltid höra av er till mig, så kan vi vara miserabla tillsammans. Tsss. ^^

Förövrigt känns livet rätt okej för första gången på länge. (Om jag bortser från det faktum att jag gjort NOLL psykologi ikväll) Men jag är glad och hög på känslan att livet kanske kanske kanske (om jag fick bestämma) kommer ta en ny vändning och det känns förtillfället väldigt bra.
Känner dessutom (även om jag förtillfället inte är så taggad) att IB nog ändå är det rätta och att jag kommer klara mig bara jag inte tröttar ut mig själv med för höga krav, och om jag liksom fortsätter kämpa bara. Den tuffaste uppförsbacken har jag tagit mig över nu. Det känns bra, med andra ord.

Inga kommentarer: