tisdag, januari 20, 2009

Har precis målat naglarna med nya nagellacket. Ooh. Inte så stor skillnad från det förra, direkt. Dock måste jag bli bättre på att måla med vänsterhanden, naglarna på högerhand ser missbildade ut. Helt fult.
Tänkte att det kunde vara intressant att veta.

Ska och simma med Emma på ett tag. Blir skönt att få röra på sig lite för första gången på läänge. Mitt nyårslöfte involverar ju dock någon sorts träning minst en gång i veckan (till att börja med) så egentligen har jag inte så mycket val och kan heller inte kalla mig själv för duktig.

Och jag börjar bli så less att bara tycka om på avstånd hela tiden. Men tack vare min förjävligt mesiga personlighet lär det väl inte komma längre än såhär. Men ändå. Som att du ens skulle intressera dig av mig?

Btw så är jag glad och lättad för en friendidos skull. :)

Inga kommentarer: