fredag, januari 30, 2009

Har fruktansvärt lite att göra. Så jag fortsätter sno listor av Elena som har en massa nya på bloggen.
Vilket kul liv jag har.

Fem favoritprogram (TV) Grey's Anatomy, Top Model, Scrubs, 2 and ½ men, the 70's show
Fem saker som jag gjorde igår Lämnade in psykologin (äntligen!) gick en promenad, umgicks med IBare på skolan (näe?), sov på bussen, tappade miniräknaren
Fem saker som jag ser fram mot sportlovet, 17års dagen (visserligen ser jag framemot mer till 18års dagen men det är ju ett tag kvar så..) min säng, TORSDAG då jag ska klippa mig, den dag jag tar mig in till stan så jag kan shoppa behövligheter (?)
Fem favoritresturanger Dagoberts, Pentryt, Waldorf, Subland, Baan Thai
Fem saker på min önskelista Ett macro-objektiv, en bärbar hårddisk, en laptop, en blixt som slår uppåt och en päronsoda!
Fem saker som gör mig irriterad Människor som tror dem är guds gåva till jorden (världen), människor som tar mig förgivet, mig själv, människor som skrattar åt sina egna (tråkiga) skämt, MÄNNSIKOR helt enkelt ;)
Fem saker som gör mig glad Den lilla glada figuren jag fick av Elena idag haha. (Jag gillar leendet på den!) Andra glada människor, goda nyheter, komplimanger (egoegoego), min kamera

1 kommentar:

Elena sa...

Hahaha! Figuren också x)