onsdag, januari 21, 2009

Lista

Favoritcafé: Hjälp. Men starbucks! (Visserligen lite svårt att hitta här. Men i Oxford fanns dom överallt)
Favorittidning: Jag vet inte. Läser inte så mycket tidning längre. Men Klick! eller vad den heter, bara för att den är billig då.
Favoritplagg i garderoben just nu: Hm, min senapsgula tröja tror jag.
Byter gärna garderob med: Vem som helst som har mer och snyggare kläder än jag.
Vanligaste färgen på mina kläder: Ingen aning. Det går i perioder vilka färger jag klär mig i, faktist.
Sminktips till allmänheten: Inte för mörk foundation och beiga läppar. Det skriker fjortis.
Mitt rum kan beskrivas som: Ostädat.
Mig själv med tre ord: Tystlåten, lat, snäll (A)
Jag tränar: inte så mycket som jag borde.
Jag ville bli när jag var liten: Konstnär och fotbollsproffs.
Nu vill jag bli: Psykolog eller journalist
Humör just nu: Trött..
Är det nåt du absolut inte äter: Bläckfisk skulle jag nog aldrig våga smaka.
Hur många kuddar sover du med: Fyra eller fler. Mehehe..
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, egentligen. Men det jag tror jag håller på att övergå till en nattsuddare.
Sparare eller slösare: Slösare! :D
Bästa film: Fantomen på Operan
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inte mindre än två iallafall.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja.
Största svaghet: Att jag är så feg och lätt backar ur
Det här är jag bra på: Hjälp! Men, typ. Att vara efterhängsen :)
Chips, morötter eller godis? Hm, godis. Eller kanske chips. Men Godis.
Stökigt eller välstädat? välstädat. Synd bara att jag aldrig kan leva upp till mina egna förväntningar.
Kaffe, te eller inget? Te isf.
Har du en besatthet? Jao, har jag nog.

Inga kommentarer: