fredag, januari 30, 2009

Lista

Hur svarar du i hemtelefonen? - Hallå
Hur svarar du i mobiltelefonen? - Hallå
Ringer det mycket till dig? - Nja, lagomt.
Ringer du mycket? - När jag har pengar..
Vem ringde du senast? - Emma, eller kanske mamma.
Hur mycket pengar har du? - Massor nu när både lön och studiebidrag kommit. Men det är nog snart slut.
Senast kramat och när? - Hm, svår fråga. Vet inte om jag fick någon kram av Emma. Haha. Så då var det nog pappa, sjuk som han är.
Antal timmar sömn inatt? - kanske 6-7.
Sov du ensam? - Ja
Vem sov du hos senast? - Det var nog hos Sofia, i Gbg.
Vem sov hos dig senast? - Elena
Vem vet mest om dig? - Emma tror jag .
Vem vet du mest om? - Ingen aning.
Vad ser du fram emot? - Åh, jadu. Samma som jag gjort senaste veckorna; dedär som aldrig kommer hända, med andra ord. (Kanske lite bra att sluta se framemot det då, hah. Smart)
Vad vill du ha just nu? - Sällskap :P
Vem hånar du? - Blondinbella!
Vem längtar du mest efter? - Eh. Jag vet faktist inte. Men bröderna kanske. Känns fasligt längesen nu.
Vem vill du helst slippa? - Men jag vet inte. Alla jävla fjortisar som blänger så mycket på bussen. Gå och gräv ner er eller nåt.
Vem stör du dig på? - Pms-busschauffören (känns som att han ständigt kommer upp vid dessa frågor)
Vem vill du sova bredvid inatt? - Jag vet inte. Ingen alls. Haha. Faktist.
Vilken buss åker du oftast? - 241
Vilken årstid är det nu? - Vinter
Anser du dig själv snygg? - Nej
Har du varit kär? - Ja..
Är du kär nu? - Mhm. Kan väl inte riktigt neka.
Är du en bra partner? - Ingen aning. Men jag skulle tro att jag är en ganska mesig partner.
Har någon varit otrogen mot dig? - Inte såvitt jag vet
Har någon varit otrogen mot någon med dig? - Inte alls
Har du varit otrogen? - Aldrig
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? - Inte nåt av det. Dessvärre!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Hahaha, nej.
Vad åt du senast? - Chips.. eller var det kanske godis. En socker/fett-bomb iallafall.
Är du polare med grannarna? - Beror väl vilka grannar man menar. Men Emil, Julia och Anton; Ja.
Har du varit på ett party? - Beror väl (också) det på vad man definierar som party. Men ja.
Har du varit utomlands? - Jadå. Grekland och England.
Var är dina syskon just nu? - Jao, om inte ute på nån krog (vild gissning) så är de väl hemma i Övik / Umeå.
Vilken tid gick du upp imorse? - 05:50
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Sov
Vad är det första du gör på morgonen? - Slår av alarmet på telefonen.
Vad ska du göra efter det här? - Kanske kollar någon blogg eller dylikt, eller så går jag och lägger mig. Är trött.

Inga kommentarer: